Tuesday, January 22, 2013

<3 perpisahan <3

Assalamualaikum w.b.t

Maaf agak lama cik anis tak hapdate belog nie . Sampai nak masok bulan baru dah walaupun ada lagi seminggu . Mungkin kesibukan menghadapi final exam yang buatkan cik anis menyepi .

Malam2 buta nie cik anis hapdate belog jugak sebab tak dapat melelapkan mata dan ada satu perasaan yang menyelubungi hati dan fikiran cik anis . Ohh mungkin susunan ayat agak skema taman . Sebab kecelaruan fikiran mungkin . Huhuh

Yaa setiap yang bertemu pasti akan berpisah . Tapi perpisahan kali ini agak mengusik emosi cik anis . Kalau dulu berpisah dengan rakan sekolah mungkin agak normal tapi kali nie laen sikit . Mungkin dulu tak berapa nak matang and hanya fikir pasal keseronokan . Namun kali nie teman2 inilah yang banyak mengharungi susah senang liku2 kehidupan . Mereka banyak nengajar diri ini untuk lebih matang dan berfikiran meluas . Sentiasa memberi semangat dan harapan bahawa esok masih ada .

Okee dah tak dapat nak diungkapkan dengan kata2 dah . Kalau troz cakap jugak memang ditemani ayaq mata laa . So better stop now .

Pada teman2 yang bakal melangkah setapak ke hadapan cik anis harap kalian tak lupa pada diri ini . Mungkin cik anis nie agak annoying tapi moga persahabatan ini kekal sampai akhir hayat .

Maaf entri ini agak boring dan fedup tapi sekadar luahan rasa yang tak dapat disuarakan . Oke lap2 ayaq mata dah . Jumpa lagi

No comments:

Post a Comment