Tuesday, November 1, 2011

✿ cik anis diTAG??? ✿

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات


lepaz balik klaz tadi tr0z mas0k bilik . paztu sambey makan nasi bukak la encik inspir0n . belek2 email ehh ada 0wang k0men la dekat entry . cik syima yang k0men kata dy tag cik anis . wahh bule pul0k kena tag ekk . hahahha

then cik anis ter0z la teng0k bel0g cik syima sebab nak baca sebabmusabab cik anis ditag . 0uwh kena jawab s0alan qh0panya . huhuhuh . 0ke cik anis jawab tapi ada rules dy . nahh baca d0lu ekk 


11 fakta tentang cik anis
.anak sec0nd daripada lapan beradik.
*atas2 suma gugurl 2 bwh jek laki2*
.suka sangat meng0bserve.
*awas!anda sedang diperhatikan hahaha*
.pendiam.
*tapi kalaw dah lama kenai bule jadi gila2*
.suka masak.
*tambah2 kalaw ada resepi baru warghh*
.suka crafting.
*memang d0k bercrafkan kat bel0g nie hahah*
.suka duduk s0rang2.
*ala2 mencari ketenangan gitu :P*
.kaki panjang.
*melanc0ng 0ke!*
.i like testing2 makanan.
*pantang jumpak tester makanan kt mana2*
.per0sah barang 0wang.
*mean sel0ngkaq harta benda 0wang yang kenay ja*
.hantu angka.
*minat gila ngan n0mb0t2 nie*
.rumahku syurgaku.
*macam nak dud0k kt umah je d0pl0hpatjam*


fuhhh!!! penat cari gali perah 0tak pikir pasal diri sendiri . sekarang nak samb0ng cari gali perah 0tak ngan s0alan2 yang cik syima tanya plak


1.SPAGHETTI or MEE SEGERA
uf c0z la spaghetti . ala2 western gitu . mee segera tak el0k t0k kesehatan even makan jugak kadang2 . kakak cik anis pesan dah tak bagi makan LANGS0NG . hamek kaw.

2.Bola or Balak??
balak?? nak awat apa ngan kayu balak?? *soalan ala2 nak kena penampaq* hahaha . susah nak jawab nie sebab sangat2 susah nak tentukan . kena tunggu lagi 5 ta0n k0wt bawu bule jawab . hhahaha

3.Cinta atau Wang (DUIT)??
nanak dua2 bule tak . nak cinta sebab nak rasa disayangi . nak duet plak sebab nak beli macam2 . list barang idaman dah panjang k0wt

4.Najwa Latif atau Yuna??
najwa latif sebab dia pakai tudung el0k jek . yuna pakai dah ala2 kepak suda . lagu najwa latif rancak2

5.Dress or Shoes??
both . tapi kann cik anis sangat susah nak cari both dress n sh0es . why . c0z baju la nie suma ek0t shape . pakai p0wn macam tak pakai baju jek . kas0t plak tak dak saiz . my umi kata kaki gajah . huhuh

6.KOREA or Hindustan??
b0th jugak . hat k0rea sebab nak teng0k cta dy yang suit muit tue . hindustan plak sebab lagu2 dy . tapi hindustan la nie tak besh sangat :(

7.Heel or Sneakers??
SNEAKERS . sangat selesa dan bebas unt0k berjalan ke sana dan ke sini . cik anis plak jenis yang suka jalan cepat2 . s0 tersangat la sesuwai kann . heel p0wn pakai jugak . tapi dah tinggi lampai dah k0wt . tak maw la melay0t sangat kann . tamaw tamaw

8.Shopping or Travelling??
sudah dinyatakan kat atas tadi . uf c0z la travelling . tambah2 kalaw p kat tepi2 pantai . pulau2 perannginan . 0uwh sangat r0mantika de am0r di situ yaa . n sungguh mententeramkan

9.Menghadap TV or Lappy 24 jam??
encik inspir0n laa . dy tahu apa yang cik anis nak . segalanya di hujung jari saja . hahahah

10.Kongsi fb dengan balak k0rang??
euww . pelezz laa . cik anis perlukan privacy 0ke . nak teng0k bule tapi kalaw nak c0ntr0l sila angkat kaki yee . c0ntr0l2 tak dibenarkan dalam hid0p cik anis . ada pahamm

11.Rambut panjang or pendek??
sekarang cik anis berambut tuttt . tak bule kasi tawu laaa . kan aurat . huhuh . tapi kalaw rambut idaman nak hat macam rambut fauziah g0us . dak p0wn macam jue aziz . bule dak tara tue . hehhehe


haaa . lega suda menjawab s0alan mencabar jiwa nie . 0ke sekarang giliran cik anis pul0k nak kasi s0alan pecah kepala kat 0rang2 yang sangat bertuah . s0alan2nya adalah seperti berikut 

1.makanan Western or Eastern??
2.Dalam atau Luar negara??
3.Kawan atau Awek/balak??
4.Hitam atau putih??
5.Rendah atau tinggi??
6.Abstrak atau geometri??
7.KFC or McD??
8.Teddy bear or Kereta kontrol??
9.Celcom or Maxis??
10.Super junior or MCR??
11.Beg atau kasut??


nahh hamek kaw . dan 0rang2 yang tersangat bertuah untok menjawab s0alan nie adalah


Aifaa

selamat menjawab yee . jangan lupa sertakan sekali dengan alasan dan sebab musabab k0rung jawab camtu k.

Thursday, October 20, 2011

✿ udara pagi yang menyegarkan ✿


بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات


bangun pagi2 dengan niat nak pegi kelaz skill persembahan . merempit la dengan budak2 rumah p kampus . bila dah sampy depan pintu kelaz alih2 klazmate cakap klaz cancel . lecturer subjek tue MC . hapa lagi ter0z p melantak la kann . hahahha

dah abeh makan direct je kit0rang g melepak kat surau . nak amek berkat la katakan . huhuhuh . sebab cik anis dah bawak encik inspir0n sekali s0 tr0z un9 laa . wireless plak pree ann . tu yang bule nak hapdate bel0g . klaw tak memang payah cket la .

0uwh yaa . aktiviti cik anis untuk berkraf masih berjalan . cuma seminggu sekali jek cik anis mengkreatifkan 0tak n tangan t0k wat2 keja2 nie . almakl0m la kann hid0p sebagai student . 0pss dah kant0i suda . huhuhuh . bef0re cik anis lupa minggu lepas cik anis ada wat t0y wif felt . nahh ce k0runk teng0k menda apa yang cik anis wat .

elm0 ini milik teman lelaki feza yang bernama encik rasyid .
tapi dah bertukar hak milik kerana diambil 0leh his mummy . huhuhuh
elm0 nie cik anis ciapkan dalam masa semalaman jek . cik anis sangat sew0n0k unt0k menyiapkan pr0ses2 nak wat elm0 nie . nampak cute sangat . uhuhuhuh . s0 sesapa yang nanak 1 bule la grab . 0keyhh la ek . lepaz nie cik anis ada 1 lagi klaz . see u next tym yaa . papaiz !

Thursday, September 1, 2011

mErdEka rAya


بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MULIA
AMPUN MAAF DIPINTA MENSUCI HENING DOSA
SETAHUN MENGHILANG SEKARANG MENJELANG
SELAMAT SELAMAT SELAMAT HARI RAYA



waaa . dah sebulan kita p0sa . s0 sekarang tym nak sambut raya pulak . even dah lepas sehari cik anis nak amek kesempatan nie nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN kat sapa2 yang penah terasa hati jantung limpa ngan cik anis . cik anis nie bukan la insan yang sempurna p0wn . kalaw ada yang mengguris hati n perasaan tue minta ampun ye . 


0uwh yaa . ta0n ney jugak ta0n yang spesial sebab kita sambut hari kemerdekaan yang ke-54 . s0 cik anis nak wish la jugak SELAMAT HARI KEMERDEKAAN yang ke-54 . bersyukur sangat sebab dapat hidup dengan selesa dalam sebuah negara yang aman dan damai ini . 


p/s : jangan d0k nyanyi lagu raya ja taw . nyanyi sama lagu merdeka . n lagi 1 makan tue jangan banyak sangat . kang saket pew0t sapa yang susah . hahahhah :D

Friday, August 26, 2011

mErah 0r biru


بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

pen merah pen biru
u marah i lab u

teringat tecik2 dulu suka nyanyi camtu . hahahahha . 0ke entri kali nie nak maen2 ngan warna cket . bukan apa . seminggu lepas anis ada ciapkan 0rder fr0m kawan mira aka kir0r0 mierae . namanya syamimi hanis .

ekceli mimi dah 0rder ngan anis hampir 3 minggu k0wt kalaw tak clap. tapi baru seminggu lepas anis bule ciapkan . sebabnya mimi baru seminggu lepas mimi bank in duet . dy d0k ja0h dari umah cik anis . s0 mimi mintak cik anis p0s barang tue . sebab tue la kena bank in fulus . huhuhuhuh

mimi 0rder 2 set casing henf0n ngn hp strap . design plak mimi mintak camni 


wana plak mimi nak biru n merah . mimi cakap tak kesah nak biru apa . s0 cik anis decide amek biru nie . maka terhasil la casing henp0n ngn henp0n strap . teng0k le yee ^_^


riben tue cik anis tak dak st0k laen . jadi tepaksa la guna st0k sedia ada . huhuhuh . 

Thursday, August 25, 2011

cintan cint0on


بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

all0haa suma . bertemu lagik ya kita . hahahah . cup2 k0rung nak baca entri nie sebab taj0k dy yang very da vaass ke 0r sebab k0rung memang suka neng0k bel0g cik anis ??? cecite cecite . hAaaa sebab taj0k ek . hahahahah

k0rung jangan salah sangka plak n0e . cik anis maseh lagik berjaya memegang rek0d 0ke !! jangan terpedaya ngan taj0k itu naa . bak kata 0mputeh 'd0nt judge a b0ok by its c0ver' . ada pahamm suma . hahahaha

bayek laa . nak tawu sebab dan musabab cik anis pilih taj0k nie yee . haa nie nak kab0 kan kat k0rung nie . 2 minggu lepas dayah tempah keychain ngan cik anis . dy nak yang ada nama . paztu dy gtaw le design yang dy nak camna . bla cik anis neng0k design tue kann wallawehh tekebil2 kejap mata . hahahah ye la tak penah cik anis wat design camtu . k0rung nak taw design camna ??? haaa layann 


 agak2 k0rung la kan susah ke senang nak wat ??? huhuhuh jen0h jugak la cik anis piki0r gena nak wat ur0p camtu an . last2 dapat jugak ilham . maka terhasil laa cam kat bawah nie


sama tak ngan yang asal ??? mezti laa TIDAK kann . hahahah . dayah cakap dy nak camtu tapi id0k le sama 100% kann . bagi nampak seakan2 p0wn dah bule . lagi dayah mintak 2 . tapi nama bagi tebalik .  yang sepesialnya keychain nie cik anis tak mas0kkan fiber . 

suka cik anis wat ur0p2 tue taw . tak da la susah sangat . i l0ike ^__^

Tuesday, August 23, 2011

very da delici0us cupcake


بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

sebel0m apa2 anis nak mintak ampun sama readers suma ek . sebab dah lama tak update bel0g nie . cik anis kebizian ckit laa bulan2 p0sa nie . *hek eleh cakap cam ramai jek yang baca bel0g kaw kann.perasan nyeerrr* . ehh bia laa cik anis nak cakap hapa p0wn . nie kan bel0g cik anis . huhuhuh 

0ke2 st0p it . kita tr0z ke titik utama . dalam pada d0k cb0k2 dua tiga minggu nie cik anis sempat laa d0k wat crafting cket . ye laaa . cik anis bukan takat jaet menatang alah yang dijual tue . tapi cik anis p0wn cb0k menjaet baju raya . penat k0wt d0k p0tong2 kaen nie . *haahh mula balik dahhh* .

ngeh3 . melalut pulak . 0ryte . kali nie cik anis wat very da delici0us cupcake . hehehehe . nahh hamek kaw neng0k lee gamb0 nye yee . layann !!!


cupcake nie perisa strawberi . ciap ada c0klat rice yang tak b0pa nak cekelat sangat . hahahah . saiz dy bes0 2 laa . saiz tapak tangan yang tak b0pa nak chumel sangat tapi bule tahan laaa . heheheh . cupcake ney bule gantung ngan kunci . s0 tak la ilang nanti kunci k0rung tue . 

kalaw k0rung nanak jugak bule la pilih nak perisa apa . bak kata OPAH kat astro tue 'macam2 ada' . 0ke hingga ketemu lagik . daaaaaa

Thursday, August 4, 2011

seharum kemb0ja

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات



santek ark bunga kemb0ja nie . bunga nie wangi sangat . banyak ada kat tanah perkuburan . haaa . bet0i kaa??? . huhuhuhu . tak kesah la . janji bunga nie wangi n santek . kihkihkih

ekceli entry nie anis p0st sebab nak gtaw kat bl0ggerz suma yang anis ada wat br0och bunga kemb0ja . tadak la sama cam gamaq kat atas tu . bentuk ada la iras2 cket . hahahah . *engat cam muka ka d0k iras2.stg jd biras lak.huhuhuh* . k0runk teng0k la seniri sama ka dak .

 nie 0rder daripada cik sarepah . dy request nak pink yang
terang cket . s0 bule la terang nie n0e sarepah . hahahah . n
dy cakap nak besaq tudung tupperware . s0 yang jelas kat cni
bunga kemb0ja nie lagi besaq dari duet lima kupang . 0pss 50
sen ye . hehehhe
yang nie lagi jelas la . suda terang lagi bersuluh *sebab bukak 
lampu* bunga kemb0ja tempahan cik sarepah besaw tapak 
tangan . puas la kaw pakay nanti sarepah 0ii . hahahah

kalaw ada sapa2 nak 0rder bule saja . cakap jek nak besaw mana n kaler apa nak . bunga kemb0ja nie bule buwat br0och, cekak 0r headband . k0runk bule pilih nak buwat apa . kalaw ada yang nak 0rder bule anta email kat cik anis yek d fanisz_anaf90@yahoo.com :)

Wednesday, August 3, 2011

ramadhan datang lagi

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

ku mengharapkan ramadhan
kali ini penuh makna
agar dapat ku lalui dengan sempurna
*insya Allah*

alhamdulillah . ta0n ney dapat jugak menempuhi bulan ramadhan al-mubarak . *bukan mubarak majid pelak0n tu taw . huhuhuh* . even dah 3 ari p0sa tapi tak lambat lagi kan nak ucap camat berp0sa kat suma bl0ggerz . h0pe p0sa ta0n nie bagi banyak manfaat n ped0man pada suma .

ta0n nie anis bule p0sa sebulan penuh kat umah . *eh penuh kaa???* . teeeetttt . kih33 . dah lama tak p0sa sebulan kat umah . asyik2 kat h0stel jek . huhuhuh

kesempatan nak k0ngsi kelebeyhan s0lat tawarikh . eh k0runk pegi tak s0lat tawarikh??? . hAaaa . baca la n engat kelebeyhan s0lat tawarikh nie taw . kalaw sbl0m2 nie tak pegi . stat malam es0k bule la pegi ek . renung2kan n selamat beramal !!!

30 KELEBIHAN SOLAT TARAWIH

Malam 1
Dosanya keluar seperti ia baru di lahirkan ibunya.

Malam 2
Dosanya di ampuni, begitu pula dosa kedua ibu bapanya jika keduanya itu orang mukmin.

Malam 3
Di panggil oleh malaikat dari bawah Arasy dengan seruan: “Mulailah kamu beramal sebab Allah telah mengampuni dosamu yang telah lalu”.

Malam 4
Di beri pahala yang sama, dan pahala orang-orang yang membaca Kitab Taurat, Injil, Zabur dan Al-Quran.

Malam 5
Di beri pahala seperti orang yang melakukan sembahyang di Masjidil Haram di Makkah, Masjid An-Nabawi di Madinah dan Masjid Al-Aqsa di Palestin.

Malam 6
Di beri pahala seperti pahala malaikat yang tawaf di Baitul Ma’mur, batu-batu serta pasir turut sama memohonkan ampun baginya.

Malam 7
Seperti orang yang hidup pada zaman Nabi Musa dan membantunya hingga dapat mengalahkan Fir’aun dan Haman.

Malam 8
Di berikan oleh Allah segala apa yang pernah di berikan kepada Nabi Ibrahim.

Malam 9
Seperti pahala beribadah kepada Allah yang di lakukan oleh Nabi Muhammad S.A.W.

Malam 10
Di kurniakan oleh Allah kebaikan dunia dan akhirat.

Malam 11
Keluar dari dunia seperti pada hari dilahirkan dari kandungan ibu bersih daripada segala dosa.

Malam 12
Datang di hari kiamat dengan keadaan mukanya bercahaya dan bersinar bagaikan malam bulan purnama.

Malam 13
Datang di hari kiamat dengan keadaan aman dari segala kejahatan.

Malam 14
Disaksikan oleh para malaikat, kalau dia telah melaksanakan solat tarawih maka pada hari kiamat ia akan di bebaskan oleh Allah dari segala mudarat.

Malam 15
Di minta ampun oleh para malaikat, oleh malaikat yang memikul Arasy dan Kerusi.

Malam 16
Di bebaskan dari api neraka dan dapat masuk syurga.

Malam 17
Di beri pahala seperti pahala para Nabi.

Malam 18
Di seru oleh para malaikat, “Wahai hamba Allah, bahawasanya Allah telah redha kepadamu dan kepada orang tua kamu”.

Malam 19
Di angkat darjatnya ke dalam syurga Firdaus.

Malam 20
Di beri pahala para syuhada dan salihen.

Malam 21
Di bina rumahnya dari nur di dalam syurga.

Malam 22
Kelak di hari kiamat ia akan datang dengan aman dari segala kesusahan dan dugaan.

Malam 23
Di bangunkan sebuah kota untuknya di syurga.

Malam 24
Di beri pahala yang berupakan dua puluh empat permohonan di kabulkan.

Malam 25
Di hapuskan dari seksaan kubur.

Malam 26
Pahalanya diangkat selama empat puluh tahun.

Malam 27
Dalam melintasi sirat (jambatan) pada hari kiamat kelak, dia akan dapat melintasi dengan laju bagaikan kilat menyambar.

Malam 28
Allah mengangkat dengan seribu darjat di syurga.

Malam 29
Diberi pahala seribu haji yang mabrur.

Malam 30
Di panggil dan di persilakan oleh Allah, wahai hambaku, makanlah buah-buahan syurga dan mandilah dengan air salsabil (air syurga yang sedap di minum) serta minumlah dari telaga kausar. Akulah Tuhanmu dan engkau hambaku.


Source: kafkka( petikan dr berbagai hadith sahih)

Sunday, June 26, 2011

ni ha0 !!!

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

seminggu suda anis tak merapu kat bl0g nie . agak cb0k sedikit kebelakangan ini yaa . hahahah . tapi kemaqin dan ja p kuaq merendet ngan geng2 baju pepel . kah33 . takpa2 hat tu nanti kita cita len kali . sebab nak ceqhita kena da pixca . pixca plak kena tunggu kunt0wm n mira bagi dulu . anis l0pa bawak kamera . huhuhuhh

0ke 0ke . back t0 t0pic . tadi kunt0wm ada tanya pasai buku huayu yang anis guna masa sem 1 . *huayu tu bahasa mandarin 0ke* . ekceli dah banyak kali t0m nak buku . tapi ari tu anis tinggal buku kat umah sewa . jumaat lepas anis dah pegi amek . s0 kemaqin gtaw la kat kunt0wm . 

alang2 dy nak kelik umah es0k jadi t0m tanya la balik pasai buku tu . nak kan kepastian . *cewah ayat sekema gitu.hahahak* . s0 entri nie dituju khas kepada kunt0wm yang tanya pasai buku tu . anis b0h skali ngan gamaq dy naa .


hat nie kulit depan dy . teng0k la na kunt0wm sama ka dakk . tapi cam tak sama ja p0wn . huhuhuh

hat nie pulak isi kandungan dy . anis belajaq ek0t chapter . suma da 8 chapterz 
kalaw sama alhamdulillah laa . t bule la my hamek .tapi kalaw tak sq0pa mahap la n0e . tak dapek den nak n0l0ng ekaw . huhuhuhuh

Monday, June 20, 2011

tarik tarik

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

pagi nie 'ter'bangun awai la plak . huhuh . bukan apa . tadi anis kena antar mastura aka adik p driving sch0ol . dy ada test jpj ari nie . lepaz antar dy anis nak g bank n pejabat p0s . mula2 engat nak singgah pejabat p0s dulu sebab nanti lepaz balik dari bank bule balik umah ter0z . tapi alih2 pejabat p0s tak bukak lagi . tak pa la kann . anis p0wn ter0z la p bank . sampai je bank tak bukak lagi . teng0k kat pintu bank bukak pk0y 9 . pat0t la p0wn . jam kat tangan bawu pk0y 8.20pagi . hahahah . tu la lama sangat tak p melawat bank n pejabat p0s . sampai pk0y bapa bukak p0wn tataw . kah33

balik je umah aQ teng0k budak2 sek0lah tepi umah nie d0k lawan lari . alaa depa ada pra hari sukan jek . sew0n0k aQ teng0k depa lawan lari . sambil sidai baju aQ jeling2 la ckit kann . *eleh ckit la sangat . sampay jat0h baju* . huhuh . el0k mas0k umah aQ nampak kezen aQ d0k lawan lari . mana nak taw . hahahah

abes tu depa lawan tarik tali pulak . bersemangat aQ teng0k budak2 bers0rak kat geng2 umah sukan depa . bukan takat budak2, cekgu2 p0wn semangat sw0h tarik . sampay d0k gawang2 tangan tu . nak tegelak la plak . kah33. nasib tak panaz .

sambil2 d0k usha depa lawan tu aQ d0k caqi la jugak kelibat adik2 aQ . tak nampak2 batang id0ng p0wn . bayang2 lagi laa . k0t la nak my mintak ayaq segelas dua . dah nama p0wn umah tepi padang sek0lah kann . mwahahha

Sunday, June 12, 2011

tEmpAhan budAk sek0Lah

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَات

hye reader . salam 1 malaysia . *cewah semangat 1 malaysia gitu* . huhuh . saja ja cakap camtu . pa salah kan membanggakan negara sendiri . tak gitu??? . sapa setuju sila angkat jari . 0ke!!

ekceli entri kali nie tak dak kena mengena ngan negara p0wn . intr0 tu saja suka suki tulis je . hahahah . kali nie nak cita pasai tempahan budak sek0lah . sek0lah na ek?? . di0rang tu kawan nabila . s0 sek0lah batu 5 jeniang laa . macam yang anis cita dalam previ0us entri tu . depa nie tempah secara berkumpulan . suma skaly da 7 benda la nak kena buwat .

4 0wang nak keychain nama . s0 camni la hasilnya . pixca kiri tu belah depan . pixca kanan lak belah belakang . gamba tak bapa el0k sebab anis amek waktu malam . tengah malam semenaqnya . hahahha . tapi kiqa 0ke laa . keychain tu anis gantung kat papan rehal . kidnap sat .

yang kiri n tengah tu luv hp charm . hat kanan tu dy mintak
keychain . hp charm tu da l0ceng s0wang sebijik . hat nie
belah depan yee .

nie plak belah belakang .

nie 0rder tini . dy request nak camni . warna p0wn dy yang
pilih . termasuk la warna butt0ns tu .

hat nie azrin punya . dy 0rder 2 tr0z . warna
tu azrin yang pilih . ciap buat list lg . tafsir
punya tafsir jadi la camni .

dayah mintak keychain luv . susunan nama p0wn dy
yang susun . sama cam azrin n tini, dayah p0wn pilih
warna seniri . 

hAa . 0rder eka la yang paling pening anis nak wat .
eka tak cakap dy nak warna apa . s0 anis p0wn mereka
laa ckit2 . tu p0wn tanya mastura warna pa yang sesuai .

antara depa suma tu hanna la yang paling panjang list
dy . ekceli hanna nak nama dy tulis Han_Na . tapi da
silap ckit da . bla p0t0ng felt itam tak ck0p panjang . s0
buwat je la kann . huhuh

pa2 p0wn tQ s0 much la dekat di0rang sebab sudi 0rder ngan anis . len kali bule 0rder lagi . heheh