Monday, February 21, 2011

... kehilangan ...

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

tanggal 6 februari 2011
kau hadir dalam hidupku
kita sentiasa bersama
walau kemana jua

kau memerlukan aku
seperti mana aku memerlukanmu
kita saling melengkapi
antara satu sama lain

namun
panas yang ku sangka hingga ke petang
rupanya hujan di tengah hari
panas el0k ja p0wn
baru 2 minggu kita bersama
menyemai kasih dan sayang
mengapa begitu cepat benar
engkau hendak pergi meninggalkan diriku

apakah kelebihan yang tidak aku miliki??
apakah kesilapan yang telah aku lakukan??
adakah dia yang lebih mengerti dirimu??
kenapa dia yang engkau pilih??
mengapa tidak aku??
PASEPA????

jika itu keputusanmu
andai ini takdir yang ditetapkan
aku terima dengan hati terbuka
pergilah sayang

seandainya engkau memerlukan diriku
i'm always there for you
satu yang aku pinta
izinkan aku
merindui dirimu
wahai BROADBAND...

kah kah kah
kena tipu !!
agak2 bengang dak???
t0bat ar kann
HAHAH

lex luu
chill arr
bukan slalu kan
wat lepaz tension pa salah kan
heheheh

s0 lepaz nie
payah kit la anis nak update bel0g
br0dband umi nak amek satgi
da keja nak kena wat k0wt

makanya klaw da tym
n xsegan nak pinjam br0dband mbe
ada la entri yang akan ms0k
klaw tidak
tunggu la sampai anis balik umah

No comments:

Post a Comment